keskiviikko 1. lokakuuta 2014

disan give ♥


Disa on kiva ja pitää give awayn käykää osallistumassa homot. c:

Anteeks etten oo postannu tai ees käyny kommentoimassa teidän postauksiin (oon kyllä lukenut ne kaikki, lupaan!!), mä oon ollu kipeenä ja väsyneenä mut yritän nyt ryhdistäytyä. nun
Annyeong Partyssa tuli kans käytyä viime lauantaina ja siel oli tosi hauskaa. ♥ Okei pakko myöntää, et ei tuommoset paikat oikeestaan oo ihan mua varten, liikaa ihmisiä ja sosiaalisoitumista ja ihmisiä ja mainitsinko jo että ihmisiä. ai kuin niin mä olen nolife jonka ainoat elämäntehtävät on syödä suklaata, olla koneella ja valittaa? Näin kyl vilaukselta muutaman vanhan kaverin mikä oli kiva. ^3^ 
Ja sit seuraavana aamuna heräsin 38 asteen kuumeessa. Uskon että jumalat on vihaisia mulle luonnon lakien rikkomisesta tai jotain. Tästä lähtien pysyn vain omalla elinalueellani eli tietokoneella.

Mutta joo eh.

 ♥Mervilja ja pallopäät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti