torstai 20. helmikuuta 2014

prkl.

 
...joo.
chickun vitsit on parhautta.
Arvatkaa huviksenne kuinka paljon mua ärsyttää just nyt. Kirjotin ton älyttömän pitkän postauksen ja julkastuani tajusin sen tulleen väärään blogiin. Mie kopioin sen tekstin minkä jälkeen poistin ton postauksen Kirsikkanukeista, mutta suostuko blogger sit liittämään sen tekstin tänne? Ei tietenkään. :) En todellakaan jaksa kirjottaa tota samaa tänne, joten lyhennetty versio. 

Eli siis, en oo jaksanu kuvata Yuraa viimeaikoina sen olkavarren takia, mutta mun äidilläni on jotain hienoja (tosin aika pelottavia..) ideoita siitä miten ton sais korjattua kuminauhan tai silmukkaruuvin kanssa. Katotaan nyt mitä tapahtuu...
Mie oon alottanu kerämään rahaa miun seuraavaan neitiseen. Hahmo tuolla on jo valmiina ja mallistakin pari ideaa (Bloody Red Hood, Io, Fraulein tai Hino), mut raha on ikuinen ongelma. Mun pitäis ennen nukkea ostaa uus läppäri ja piirtopöytä, joten aikaa voi mennä. Koitan kuitenkin saada nukkerahat kasaan VIIMESTÄÄN syksyn alkuun. ^^ (tällä hetkellä kasassa mahtavat kolmekymppiä jotka menee obitsuun. 140e enää ~!!)
Olin hiihtoloman alun mun mummolla eikä mulla ollut käytössä kunnon nettiyhteyttä (tuskaaa) minkä takia en oo voinu kommenoida teidän postauksia, anteeksi. ;_;  Yritän tänään ja huomenna selailla nuita läpi.~
 
Mutmut jotain kouluräpsäsyi viimeviikolta. n__n





Vaihdoin tosiaan Yuralle takas ton sen karvaperuukin, se on vaan liian söpö. >u< Tuon ylisulosen vaaleenpunasen mekon sain Mantalta ja Disalta tuliaisina Helsingin ystävänpäivämiitistä jossa ne oli ollut. Son ihana. ♥

7 kommenttia:

  1. kerpeleen kätönen ja blöggeri :c
    Ihania kuvasia >u<! toivottavasti saat rahaa kasaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä u__u''
      kiitus ~! enköhän mie, kun vaan tarpeeksi kovasti yritän >n<

      Poista
  2. Älyttömän sulosii kuvii <333

    VastaaPoista
  3. Kannattaa laittaa viestiä mollikseen :3
    Mutta nättejä kuvia ja Yura on söötti <3

    VastaaPoista