tiistai 12. huhtikuuta 2016

hengitän


IMG_0242


tai sit en, en oo ihan varma ''

ok moi toverit c:
En oo ollu inspiroitunu postamaan moneen viikkoon. Itseasiassa en oo muutenkaan ees avannu mun tietokonetta vähään aikaan. Sen takia mulla istu yks pitkä(hkö) shootti Flickrissä ilman mitään oikeeta tarkotusta ja nyt kun viimein olin postaamassa sitä totesin etten enää tykkää siitä ja luovutin. Jos haluutte niin voitte tietty käydä kattoo (mun flickr on @scandal0usone).
Anyway, laitan nyt pari kuvaa mitä otin Raatsista pääsiäisen aikoihin. Tarkotin nää itteasiassa alotuskuviks mut ehh.

Also Raato sai tänään uuden peruukin. Koitan joku päivä käydä kuvaa sitä ja Insomniaa yhes.
ja öäää sori jos tulee nyt vastasuudeski vähän taukoiltuu, mun ajatukset on atm kaikkialla muualla

kuvia -->


IMG_0248

IMG_0249

IMG_0251

IMG_0252

IMG_0253

IMG_0254





kikii kiitos <3

7 kommenttia:

  1. uii kauniit värit kuvissa ja ihana tyttö!

    VastaaPoista
  2. Tosi nättejä kuvia, kirkkaat tulpaanit korosti kivasti muuten aika hillittyjä värejä non~
    Mulle tuli muute tosi nostalginen fiilis tos ekas kuvassa näkyneistä sugar sugar runesita, muistu kaikenlaista mieleen, kiitos siitä :D

    VastaaPoista
  3. Hmmmmmgh Raato on too precious for this world en kestä ♥ älä haasta mua oikeuteen jos varastan sen pls

    (kökh kommentoin 11 päivää myöhässä mutta ei se kai haittaa)

    VastaaPoista