lauantai 24. lokakuuta 2015

yes sir i'm one of a kind


IMG_8918

IMG_8919

IMG_8927

IMG_8928

IMG_8930

IMG_8939

IMG_8940

IMG_8944

IMG_8947

IMG_8954

IMG_8958

mmmm toi oranssin ja sinisen yhdistelmä tho nakki

hei naamet c:

Haluun Nakille uuden peruukin. Toi on niin paskanen et itkettää. Ehkä alan pitää sillä sitä lyhyttä taas vaihteeks, ja hankin sit joskus uuden pitkän kun oon taas rahoissa.
Mulla ei oo myöskään ollu viimeaikoina hirveesti inspiraatiota kuvata kuten on voinu huomata siitä miten käyn aina tismalleen samassa paikassa. Mut oon niin väsynyt.

Oon viimeaikoina alkanu taas lukemaan enemmän. Mulla ois aikomus lukee Percy Jacksonit uudestaan täs jossain vaiheessa, jos löydän ne jostain englanniks. Ne kun on sen verran käännöskultaa ja näin. :D (en tiiä oonko ikinä puhunu tänne, mut oon percabeth trash af)
Mulle saa suositella jotain kivoja fantasiasarjoja jos tiiätte. c:

en tiiä kuin moni mun lukija on kpopfani mut
shineel :----DDDDDDD
ok vihaan mun huumorintajuu pitää mennä


kikii

4 kommenttia:

  1. Shineel on mun lenpi k pop pändi ccc:

    Also toi naksun hame on ihana cc:
    Tatee cc:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. shineel tekee laatu kappaleita :))

      nakin hameella ei ole äitiä
      tatee äää

      Poista
  2. ooh miten upeita kuvia ja laatu on priimaa? wow

    VastaaPoista
  3. Neljäs kuva on ihana ♥
    Ja toi hame on täydellinen oikeesti

    VastaaPoista