torstai 14. toukokuuta 2015

kaneki on mies.

se kun enää kestäny sanakäärmeotsikkoa eikä kukaan halunnu auttaa mua keksimään parempaa ni päädyin tohon.
 
hheii ^u^
Ihan ensinnäkin, kiitos älyttömästi viimepostauksen kommenteista!! Ootte ihania ja hyvä jos olin avuksi ton elokuvablogin kanssa.*3*

Manta, Millie ja Jongnator_666 oli tänään Hanamissa mun kanssa itkemässä mut ikävä kyllä ei sit törmätty muihin nukkeilijoihin. '' Pariin otteeseen sato kans vaik muutenki oliki ihan hyvä ilma. 
Mulla ei oikeestaan oo tuolta mitenkään erityisen hyviä kuvia koska no paljon ihmisiä mut saatte nyt sitte kärsiä näistä ahem taiteellisemmista otoksista joita tuolta kyllä keräänty aika kiitettävästi. :DD

Ja hei Blogger tais raiskaa näiden kuvien laadun aika kivasti.
ne näytti oikeesti paremmalta i swear


 huomatkaa että yura istuu pentagrammin päällä c:



 heiii
 t. mihail



 tässä välissä sato ja nuket joutu tuonne piiloon c:






oikeestaan huijasin vähän, noi viimeset kuvat on lauantailta heh
en nimittäin saanu mitään hienoja kukkakuvia tänään :DD

Oon muuten lähössä taas maalle nyt huomenna. Koitan postaa sielt jotain vähän kivempaa. 
(miten tää on niin et jokases postauksessa sanon et enskerralla tulee jotain järkevämpää??)


ps. tääkin muuten ehti tapahtua. :D
neiti on kyl nyt taas kasassa

16 kommenttia:

  1. Kyllähän mä yritin keksiä sulle kivaa otsikkoa, mut olin olevinaan myöhässä :c

    Oli kivaa istuskella, vaikka kukaan ei tullukkaan sanomaan pöö c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et ehtinyt apuun :c

      niin oli. ilkeitä lapsia kun eivät tulleet sanomaan pöö.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. pitää olla 8 --)
      ja joo ^^ onneks niit rakeita ei sit kumminkaa tullu sen enempää :DD

      Poista
  3. Oi suloisia kuvia ♥ oli varmasti kivaa olla tuolla! ^^

    VastaaPoista
  4. Tuo paikka on niin ihanan näköinen! Toivottavasti teillä oli hauskaa ^^
    Todella ihania kuvia, bloggerin laatu ei ainakaan mua häiritse :D
    Ja tota noin sulla on hyvinkin mahtavia otsikkoja pakko myöntää ok bye ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ^3^
      no hyvä :DD jotenki ite jää aina tuijottamaan jos joku pikseli on huonosti tai jotain :D
      hehe oon taitava otsikoiden kanssa

      Poista
  5. Awww, aivan ihania kuvia rakastan ♥
    Kadehdittaa kun tuol on noin paljon noita puita, olis ollu hauska nähdä mut helsinki nii kaukana sit :D
    Mut awwws, haha toi nuket sateenvarjon alla hurjan söpöö :'DD
    ++ postailehhan taas piakoinn ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥
      ehkä ens vuonna sit tai jotain :D on toi kumminki sillain käymisen arvonen tapahtuma :D♥
      niin on hehe <3

      Poista
  6. hihi hammasharjat!

    ihastelen vaan noita kukkasia! ja somia nuksuja (pupu isul!)
    painttitaide!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hammasharjat on parhaita nukenharjoja :D

      mihail on miehinen kanimies c:
      painttitaide on mun intohimo ja kutsumus 8 --)

      Poista
  7. Tosi kiva postaus!^^ Kukka-kuvat olivat suloisia:3 T: Hobitti♥

    VastaaPoista
  8. Kiva ku Mihailin korvat näkyy tyylii joka kuvassa sillee "hhheeei näethän minut???"
    Ja siellä me itkettiin auringonpaisteessa kengät mudassa hahaa.
    jajaja yritäksä sanoo et mun ottamat kuvat ei oo laadukkaita ja hienoja????

    Heiheiii t. pentagrammiyura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mihaililla on hienot korvat c:
      oli oikein mukavaa pärpär
      ne oli taiteellisia :D

      Poista