lauantai 7. maaliskuuta 2015

springtrap olikin oikeasti rauno.













se piilomainonnan tunne kun tuolla on noi meidän blogien osotteet c:



 heiii ^^
Hahaa nyt on pitkä postaus tulossa mut höpötän tähän väliin ni ehkä tää selkeytyy tai jotain?? :D
Meillä oli tänään taas lauantaikoulua, ideana pitää vissiin tuollasia työpajan tapasia asioita. Mulla oli parin muun ihmisen (seksikäs yhteiskuva yläpuolella 8 --)!!) kanssa kaks pajaa joissa juteltiin Pullipeista ja annettiin niiden lasten ottaa pari kuvaa meidän nukeista ja näin. Mulla oli ihan mukavaa, vaikka mä en oikeastaan pidä pienistä lapsista. 
Pääasiassa mulle jäi käteen tuolta kamera täynnä kuvia ihmisten kyynerpäistä ja crossdressaavasta Isulista koska Jongnator_666 mut aattelin et tungen tänne niitä otoksia jotka ei välttämättä traumatisoi teidän sieluja. :DD
 Tähän alkuun heitän vaik nää pari jotka otin kun ryöstin Ayamen. ~~nun








 Mihail on kaunis mies. c:

 jos katsotte springtrapia tarkkaan niin näette sen sisältä tulevan kuolleen raunon!





 ilmapallosaatana menetti ilmapallonsa :c

 bonnien ka-hvi kup-pi



näin käytät pantaasi oikeaoppisesti
t. nakki

dat chica tho
vasemmalta oikeelle:
Mantan Ayame, Jongnatorin Mihail, BaeBomin Sunji (jonka uusi oppaoppa on ayame), Millien Chihiro, mun Yura ja Nakki, Millien siskon Adele, mun Himsukka ja Mantan Miki ja Rie.

Mulla oli itseasiassa enemmänkin mahtavuutta mutta niistä selviäis mun mysteeriprojekti joten en pistä niitä tänne. ^^
täs vaiheessa unohdin mitä kirjottaa koska hyuna sekotti mun ajatukset. hemmetti nyt hyuna.
 Huomen aattelin vaan lähinnä nukkua ja sit ensviikolla haluisin kuvaa Yukihimee tai Yuraa mut mulla on vielä yks Nakkishootti joka pitää päästä toteuttamaan joten voi olla että saatte taas vaan vitusti lisää Nagisaa. :DD
++Osa varmaan on jo huomannu et tuonne on ilmesty yks uus sivu. Käykää katsomassa. 8 --)
//Koska en oo varma mitä mun piti enää kirjottaa lopetan tähän ja lisäilen ehkä myöhemmin jos muistan viel jotain. ^o^

♥Mervilja ja ka-hvi ku-pit
 

8 kommenttia:

  1. Ei että mitä taideteoksia x D !!!! ♥ Mutta oikeesti aivan hirmu ihanat ja hyvälaatuset kuvat nukeista oot napannut
    ; 3 Rakastannnnn pikku nugsujasi \\♥3♥//

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
  2. Oh oliko kivaa teiän pajassa? Meillä meni ihan hyvin siel meiän pajassa.
    Lapset on hauskoja otuksia...

    Tiedän tunteen Ilmapallosaatana... :c

    Rakastin noita Ayame kuvia :3

    Ainiin mitäs opetitte lapsosille pajassanne??

    Lyön vaikka vetoa että unohdin nyt sanoa jotakin...

    Ainiin munkin pitäs postata. JaAa mistäköhän niitä kuvia repisi...
    ...ehkä ne tippuis taivaalta

    Ja mysteeri projekti nyt...
    tahtoo tiätää...!
    Vaik tiiän jo... -.-
    Mut tiätää enemmän

    joo oon selittäny tässä ties mitkä ummet ja lammet.

    voi umpilampipää mun kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu oli! lapset on aivan jäätävän pelottavia otuksia D:

      niinhän me kaikki, niin surullista kuin se onkin.. :c

      ayame on jumala ♥
      aaa no mä näytin niille tyyliin miten pullipin pää avataan ja miltä siel sisäl näyttää +miten peruukki vaihetaan ja näin. sit vastailtiin niiden kysymyksiin ja selostettiin kaikkee homoo. c:

      postaa senkin hetero. ~~

      mahollisimman pian. :DD mun loput tilaukset tulee toivonmukaan parinviikon sisään. ^^

      kerroit hienon tarinan. c:

      Poista
  3. Nauran ihan liikaa XD Yura + siveltimet = style kuva
    Ja meidän pajahan oli ihan paras.
    Noi piirustukset aiheuttaa mulle syövän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo o :DD kaikki kuvat on stylejä kuvia jos niissä on yura 8 --)
      ehdottomasti !!
      älä ny, ne on taidetta. :D♥

      Poista
  4. Awwws, aivan ihania kuvia :3
    Sulla on niin suloisia nukkeja, Yura tappaa söpöydellä meidät.
    Muttamutta awwws, postailehhan taas pian !

    VastaaPoista
  5. No osat kuvat oli hyvin edustavia :DD Nauroin liikaa.

    VastaaPoista