keskiviikko 3. joulukuuta 2014



















Blogger on taas ollut kusipäinen mua kohtaan joten älkää ihmetelkö jos multa on tullut jotain hämmentäviä postauksia tänään, eikä tällä postauksella ole otsikkoa. c:

servus ~!
Vähänkö Yura näyttää oudolta tolla peruukilla. :DD Aattelin vaan että se sopis hiukan paremmin ton kimonon kanssa kuin karvaperuukki. Ei hätää, Yura kyllä palaa takaisin hattaraan. ''

Tajusin tosiaan et noi puskat meijän pihalla oli valaistu tolleen tosi eeppisesti ja mun oli pakko mennä kuvaamaan Yuraelukkaa. Itseasiassa menin ekan kerran ottamaan näitä vissiin maanantaina ja olin jo ihan innoissani rupeamassa postausta väsäämään mut koska oo melkein yhtä ninja kuin Yura, enköhän onnistunutkin poistamaan yli puolet vahingossa ennen kuin edes sain niitä koneelle asti. :D' Itkettää vähän, onneksi sain tänään raahattua itteni uudelleen samalle paikalle. (joka on muutaman metrin päässä meidän ulko-ovesta hups)
Hanaayamen stockkimono on muuten siitä todella vittumainen, että varsinkin Yuralla noi obitsun käsivarret tahtoo irtoilla miten sattuu ja sit on ehkä rasittavinta ikinä yrittää tunkea niitä takaisin miljoonan eri kankaan läpi. ^^

Tosi moni teistä tuntuu alottaneen tänä vuonna joulukalenterin, mun Blogger on suorastaan räjähtänyt niistä. Mä en oikeestaan kuitenkaan ole jaksanut lukea niitä juur lainkaan, anteeksi kamalasti. Miljoonan eri joulukalenterin lukeminen ois vaan jotain ihan ultimaattista mulle joten ei kiitos. Toivon ettei teitä hirveemmin haittaa eh. '

Mut hei hyvää joulun odottelua teille kaikille ja jos teillä on siellä lunta niin lähettäkää mulle sitä postissa osoitteeseen taeilonelämä 666 koska tarvitsen. Kiitos. c:

ps. MAMA 2014 on ohi ja itkettää koska se tuli niin paskaan aikaan etten ehtiny nähä puoliikaan. pitää kattoo sit uutenvuoten ku se tulee suomessa.

♥Mervilja ja ninjat

9 kommenttia:

  1. Rakastan tuota sinun Dalia ;3
    Ja täällä on lunta mutta kaikki varmasti sulaa taas kun os satanut vettä ja kaikki lumi on muuttunut vesi mössöksi D'
    Mutta tosi Moni on kyllä alottanu joulukalenterin blogiinsa niinku määki koska meijän blogissa EI OO koskaan viel ollu ja se blogi EI OO ees vielä 1 vuotta :l
    T:Siniapila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yuraotus kiittää tai jotain :D♥
      eäh se on tämä suomen ilmasto '' huoh
      ei siinä mitään, mä oon vaan niin kauhean laiska seuraamaan niitä :DD

      Poista
  2. ihania kuvia C: Yura on tosi suloinen tossa kimonossa!

    ps mama 2014 oli niin kakka et sitä ei ees tarvi kattoo (taeyangin ja gdn esitykset oli vähän se pääasia et joo that's what i waited for all day)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥
      haha voi ei :D'' kyllä mun on silti päästävä viel jossain vaiheessa kattomaan se koska asdfg

      Poista
  3. ah :D upeita kuvia ^^ tykkään näitten kograsteista :3! Ja yura on niin söppänä että en kestä <3 kolmanneks alin kuva on suosikkini :3

    oho :o miu seuraamista blogeista vaan 3 tai 4 pitää joulukalenteria xD!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos c: yura on keh ^3^

      ole onnellinen tai jotain :D mulla noita on tuolla sillain 6669 tai jotain tän suuntaista ''':D

      Poista
  4. Katoin eka et "onks toi Yura mitä ihmettä?!?!" Mut joo onhan se :D Se hattaraperuukki vaan on niin hattara ettei Yuraa tunnista ilman sitä

    VastaaPoista