keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Bloggerilla on taas jotain mua vastaan. Tällä kertaa se ei halua, että mun postauksissa on otsikot. u__u Joudumpa siis postaamaan nyt jonkun aikaa ilman otsikoita.
Mutmut aiheeseen.

Tykkään mun isäpuolesta niiin paljon ~!!
Mie olin eilen puhunu sille ja äidille mun seuraavasta nukkehankinnasta, tilaanko Molliksesta vai Plasticista, mikä malli etc. Äiti oli sillai meh eikä isäpuolkaan sanonu mitään erityistä. Tänään sit kuitenki ku äiti ei ollu paikalla, toi tuli sanoo et haluu tilata uuden neitisen mulle, ja vieläpä maksaa siitä osan. >c<♥ Äsken sit lähti Plastic Poppiin tilaus mysteerineidistä ja tämän obitsusta.

Me ollaan nyt lähdössä tänään Lappiin, takasin tullaan vasta ensviikolla. Otan tietokoneen mukaan, mutta en oo varma millanen nettiyhteys siellä on, joten saa nähdä pystynky kommentoimaan tein postauksia. Ainakin mie koitan kuvata mahollisimman paljon. n__n
Arvailkaas millanen neiti tänne kotiutuu seuraavaksi. c;

Kattelkaa nyt sitten juoksevaa Ereniä ku ei mul oo muutakaan.

3 kommenttia:

  1. Hue hue taidanpas huudella sitä täällä eeiku... :D Hyvää matkaa siulle ja toivotaan että neitinen tulee nopiasti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. perkele sit D: kiitos ^3^ se onpi itteasias jo kaiketi matkalla ono

      Poista
  2. pullip se on tällä kertaa n__n kiitos ~^3^

    VastaaPoista