perjantai 6. joulukuuta 2013

lumihiutaleet

Heijei~
Helsingissä on ensilumet satanut jo moneen otteeseen, ja sitten taas sulanut pois. Koska mulla on ollut kaikki erinäisiä kiireitä, enkä oo ehtinyt käydä ulkona kuvaamassa Yuraa tai Monstereita. Sen sijaan me Yuraelukan kanssa päätettiin vähän askarella tuollaisia söpöjä minilumihiutaleita paperista ja kuvailla niiden kanssa. :3 Lisäksi mä pääsin viimein näiden kanssa tastailemaan mun uutta kolmijalkaa, joka on sellanen ylisöpö pikkunen ja tosi kätevä kun kuvailee tollain matalalla. (kuulosti tyhmältä)
 Oon nyt mun mummon luona ja tuun viipymään täällä koko itsenäisyysloman, joten en pääse erityisemmin postaamaan, sillä onnistuin taas jättämään kameran USB-johdon kotiin. HYVÄ MINÄ !! Yritän kumminkin jaksaa kuvailla mahdollisimman paljon nyt kun on viimein mahdollisuus. c:
 

pistäkää soimaan ja kelailkaa kuvia hitaasti ~
(en jaksa pistää lyriikoita lol)






prkl kattokaa nyt ku noi sukat on tollaset muotopuoliset möykyt :DD













9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Suloisia kuvia & eikä noi sukat hassummat oo ! n w n
    Yura on aivan ihana, varsinkin tuolla vaaleanpunaisella mohairilla... ;3;

    VastaaPoista
  3. oho en ollutkaan kommentoinut tänne, tullaans korjaamaan asia :3
    ihana idea shoottimuksessa <3 ja eihän sitä aina tarvitse lyriikkoja pistellä :3
    (nam nam pisteles poskees hyvää puuroa!)
    todella suloinen koru neidillä <3 ja nuo viimeiset lumihiutalekädellä kuvat ovat ihania :o ♥ voiettä tuo paitakin on söpö

    VastaaPoista