sunnuntai 13. lokakuuta 2013

no ei sitte :c

No hei.
Eilen tuli pyörittyä siis kaupungilla Bratzillaz vaatepakkauksien toivossa, mutta yhden yhtä ei sitten löytynyt. Ite nukkeja kyllä ties millä mitalla, mutta ei vaatepakkauksia. ;_; Etsintä kuitenkin jatkuu, koska jossain vaiheessa ensviikolla mä aijon mennä Prismaan etsimään. Jos sieltä ei löydy, niin se on sitten jo ihme. (joten ois paras löytyä !) Nyt väliaikasesti Yura joutuu pyörimään joillain mun olemattomilla taidollani ommelluilla vaatteilla... raukka. :c

Leikkelin muuten eilen vähäsen tota Yuran peruukkia. En kovin paljon, mutta kumminkin. Haluaisin tytölle lyhyet hiukset, mutta toisaalta noita pitkiä on niin kiva laittaa. Saapa nähdä mitä teen.
Obitsun tilaan mahdollisimman pian, se nyt on varmaa. Stock keho on tollanen löysä makkara. .__.'' Mohair ois myös tosi kiva, mutta kun raha. <//3 Obitsussa mulla menee se 26 euroa ja lisäks oon siskolle viel velkaa 7,20 euroa Yuran postikuluista. Sit kun aijon tehdä itse peruukin Yuralle, tarvitsen myös rahat välineisiin. Mistä perkeleestä mä muka vedän ne? ;__;

Ihailkaa nyt tähän loppuun vaikka tota mukataiteellista kuvaa Yurasta. ja tätä uutta gluttony kursoria

5 kommenttia:

  1. Perus Brätsinkin vaatteet pitäis mennä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta mulla ei niitä itellä ole yhtään. Ja Braztin vaatepakkauksen ostaminen ois vähän tyhmää kun kengät ei mene millekkään nukeistani. :<

      Poista
  2. penteleen kaupat, sitä mitä ettii ei löyvy ono'
    se on harmi, ettei raha kasva puussa :c ja käytännössä peruukin tekoonhan ei tarvita niinkään mitään (paitsi jos tekee miun tyylillä, se itse iso peruukki olisi aika kiva :D)
    Gluttony on hienon pelottava hiiressä n___n♥
    ''älä syö minua! olen tarjouslihaa maistun pahalle!!!''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä u_u''
      jep.. mulla vaan ei satu olemaan sellasta valmista peruukkia, joten sit pitäis kai käydä ostamassa mikä kyl ois vähän tyhmää kun sen joutuu sitten heti leikkelemään. :D
      gluttony on söpis c:

      Poista
  3. mä kun vaan en ikinä saa kotitöistä rahaa.. :c kiitos :)) joo se on aika raivostuttavaa, mäkin kiertelin noi keskustan br myymälät, eikä vaan löytynyt. uwu

    VastaaPoista