perjantai 25. lokakuuta 2013

KT: Herääminen

Moi ^^)
Sori oon ollut epäaktiivinen, mut en oo vaan jaksanu postailla eh. '' Tänään sit vaan randomisti päädyin kattelemaan kuvia mun koneelta ja huomasin, et mulhan on tää kuvatarina yhä laittamatta, hups. :D Saatte siis kärsiä siitä nyt. nun
Mulla oli aikamoisia ongelmia löytää tälle taustamusiikki, koska halusin ehottomasti jonku FMA OSTin, mut rakastan niin monia. Kävin sit läpi ihan älyttömän monta (To Be Kingin varmaan kymmenen kertaa koska se on mun ehdoton lemppari, vakka sitä mulla ei nyt ollut aikomustakaan pistää tähän eheh), ja sit lopulta päädyin Beaming Sunlightiin vaikkei se kovin hyvin tähän sovikkaan. ._.' 

Kaikki teksti tässä kuvatarinassa on Yuran puhetta.




 ...

 On kylmä... ja pimeä...

 En saa henkeä!

 Huh...
Missä minä olen? Tämä ei voi olla se sama paikka, johon nukahdin... ei voi.
 
Tämä näyttää niin erilaiselta.

Vaikka toisaalta, miten kauan minä edes nukuin?
Kauan, se on selvää.
Minä kuitenkin... olen yhä nuori? Ainakin luulisin. 
...tai olenko minä sittenkään edes enää elossa?

 On ryhdyttävä etsimään vastauksia. Mutta mistä? En tiedä. Tämä paikka tuntuu niin vieraalta minulle.
On kuitenkin kai lähdettävä

 ...jonnekkin.


Eh, mitäs piditte? Se on lyhyt, tiedän, ja laadussakin ois kyllä hirveesti parannettavaa, mutta ite oon kyllä ihan tyytväinen juu. ^^

LING ♥ 

5 kommenttia:

  1. DING DING DING ~ DING DING DING ~ sopi oikee hyvi tuohon c:

    myyyh, tarina sai jännän ja hyvän alun :3
    ootko muute tehny neidille nenä mikäseon lävistyksen :o hieno c:
    jeeh~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee n__n

      kiva et tykkäsit. mul vaan ei oo hajuukaan et miten jatkan tota eheh. ''
      joo tein jonku aikaa sit ~ kiitus

      Poista
  2. kiitos c: tulee jos keksin miten jatkaisin tätä :'D

    VastaaPoista